YKSITYISTUNNIT

Kotikäynnit asiakkaan luona; apua arkipäivän ongelmiin, tilanteen kartoitus kotikäynnillä ja jatko-ohjeiden antaminen sekä uudet tapaamis/koulutuskerrat. Henkilökohtaista neuvontaa ja ohjausta ongelmatilanteissa. Ensimmäisen kotikäynnin kesto noin 2 h, sisältää tilanteen kartoituksen, harjoitukset sekä jatko-ohjeet. Kotikäynnin hinta 180 eur (sis alv 24 %) + kilometrikorvaus 0,53 eur/km. Lisäkäynnit 1 h/krt – hinta 85 eur(sis alv 24%) + kilometrikorvaus 0,53 eur/km.

Yksilö/parikoulutukset; apua esim. tottelevaisuusliikkeiden, rally-toko liikkeiden, henkilöhaun ilmaisun, jäljestämisen, noseworkin tai metsästyskoirien tottelevaisuuden opettamiseen koiralle. Tarkoitettu mm. tavoitteellisesti harrastaville, kilpailemisesta kiinnostuneille ja jo kilpaileville koirakoille. Kesto 1 h – hinta 75 eur (sis alv 24%). Asiakkaan luona tapahtuviin yksilökoulutuksiin lisätään kilometrikorvaus 0,53 eur/km. Koulutustilassa pidettävän yksityistunnin hinta 85 eur (sis alv 24% +hallimaksun). Kysy tarjous useamman kerran kestävistä yksityiskoulutuksista sähköpostilla kuusamonkoirajakissakoulu@gmail.com.

PENTUKOIRIEN KOTIKÄYNNIT

Etkö mahtunut mukaan pentukurssille tai kurssin ajankohta ei sopinut sinulle? Haluatko heti pennun kotiuduttua aloittaa harjoittelun pennun kanssa, mutta et tiedä mistä aloittaisit? Tai haluatko jo harjoitella tulevaa pentukurssia varten kotona uusia asioita?

Nyt on mahdollisuus saada kouluttaja kotiin neuvomaan pennun kanssa tehtäviä harjoituksia. Pentukoirien kotikäynnit tapahtuvat asiakkaan kotona. Kotikäynnit on tarkoitettu 7 viikon – 6 kuukauden ikäisille pennuille. Kotikäynneillä harjoitellaan mm. samoja asioita kuin pentukurssilla eli katsekontaktia, peruskäskyjä (istu, maahan, paikka…), hihnassa kulkemista, käsittelyä, virikkeellistämistä…

Kotikäyntien hinnat: 45 min/krt = 55 eur, 3×45 min = 160 eur tai 5×45 min = 260 eur. Yli 10 km matkoihin lisätään km-korvaus 0,53 eur/km. Hinnat sis alv 24%. Aikoja mahdollisuus varata aamulle, päivälle sekä viikonlopuille.

Ota yhteyttä sähköpostilla kuusamonkoirajakissakoulu@gmail.com tai puhelimitse 040-7450727/Marika. Kuusamon koira- ja kissakoulu.

TykkääNäytä lisää reaktioita

Kommentoi